ПРОГРАМА ПРАВИЛ
ДЛЯ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ 8-А КЛАСУ
Розділ І. Загальний
1. Учнівське самоврядування – добровільне об’єднання школярів, яке тримається на принципах гласності, демократизму та партнерства.
2. УС – створено людьми і для людей, а учні є людьми!
3. УС сприятиме тому, що однокласники будуть вивчати не тільки англійську та німецьку мови, але й італійську, китайську тощо.
4. Символами УС класу повинні бути прапор, герб, девіз.
5. Структура УС:
РОЗДІЛ 2. ПРАВА, СВОБОДИ, ОБОВ’ЯЗКИ
І. Кожен, хто навчається у 8-А класі має право:
* вільно висловлювати свою думку, не ображаючи при цьому честі й гідності однокласників;
* висувати свою кандидатуру, самовисуватися, а також бути обраним у будь-який орган класу;
* брати участь у різних сферах шкільного життя;
* вибирати профіль навчання, факультативи, додаткові заняття, гуртки;
* вимагати, щоб уроки закінчувалися відразу після дзвінка на перерву.
ІІ. Кожен учень зобов’язаний:
* пройти курс навчання у школі;
* подати документ (довідку), що пояснює його відсутність на уроках;
* виконувати вимоги вчителів;
* дотримуватися норм статуту та законів НВК– гуманітарної гімназії №1.
ІІІ. Про честь та гідність учня
* Особистість кожного, хто навчається в школі, є недоторканою.
* Ніщо не повинно загрожувати здоров’ю людини, обмежувати її права.
* Ніхто не має права ображати честь і гідність школяра:
- займатись побиттям;
- залякувати;
- шантажувати;
- обзивати чи використовувати образливі слова, клички;
- глузувати з фізичних вад;
- псувати особисті речі однокласників;
- займатися здирництвом тощо.
ІV. Повноваження членів органу самоврядування в класі:
1. Повноваження президента 8-А класу:
- планувати разом із класним керівником роботу на навчальний рік;
- розподіляти обов’язки;
- співпрацювати з Радою школи;
- виконувати функцію зв’язку між учнями і вчителями;
- відвідувати засідання Ради школи;
- відповідати за підготовку майбутніх керівників учнівського самоврядування;
- бути лідером в усьому!
2. Повноваження радника президента:
- за відсутності президента виконувати його обов’язки;
- допомагати президенту виконувати його роботу;
- підтримувати президента класу.
3. Повноваження міністра Червоного Хреста:
- допомагати учителю-пенсіонеру Світлановій Н. А.;
- допомагати ветерану війни Волкову О.І.;
- залучати дітей до благодійних акцій;
- проводити доброчинні заходи тощо.
4. Повноваження міністра інформації:
- здійснювати художнє оформлення в кабінеті №319;
- готувати інформацію з різних питань;
- висвітлювати шкільні події;
- інформувати учнів та батьків про дані події.
5. Повноваження міністра охорони й порядку:
- організовувати чергування в школі (в їдальні);
- закликати учнів до бережного ставлення до шкільного майна;
- створити бригаду хлопців для ремонтних робіт у кабінеті №319;
- надавати допомогу вчителям у дотриманні школярами Правил для учнів.
6. Повноваження міністра фінансів:
- ретельно вести документацію та підрахунки;
- інформувати учнів та батьків, на що йдуть кошти;
- звітувати на кожних зборах про стан класної каси;
- своєчасно розраховуватись за прибирання в класі, за SMS-ки ;
- збирати кошти на потреби кабінету ( папір, клей...) тощо.
7. Повноваження міністра культури:
- керувати проведенням культурно-масових справ, організацією шкільних і класних свят, конкурсів;
- розподіляти обов’язки при підготовці до цих заходів;
- нести відповідальність за підготовку програми художньої частини;
- домовлятися разом із класним керівником про проведення лекцій, походів, екскурсій;
- вивчати побажання учнів;
- проводити конкурси.
8. Повноваження міністра освіти:
- організовувати допомогу в разі потреби учням, які мають незадовільні оцінки;
- допомагати класному керівнику виписувати і вклеювати оцінки у щоденники;
- агітувати однокласників, щоб вони брали активну участь в олімпіадах...
9. Повноваження педагога – консультанта (класного керівника):
- методично правильно готувати учнів до самоврядування;
- педагогічно грамотно керувати їх діяльністю;
- поступово розширювати функції самоврядування у різних сферах діяльності;
- рекомендувати цікаві колективні справи;
- чітко визначати обов’язки;
- включати в систему самоврядування якомога більше дітей;
- зміцнювати і розвивати колективні традиції;
- організовувати контроль за виконанням єдиних вимог школи;
- будувати дружні взаємини між органами самоврядування, колективом учнів і вчителями;
- розширювати гласність у роботі органів самоврядування.
ОРГАН САМОВРЯДУВАННЯ 8-А КЛАСУ
НВК – гуманітарної гімназії №1 імені М.І.ПИРОГОВА
1. Президент - Чеботарьова Анастасія
2. Радник - Трач Олександр
3. Міністр освіти - Дячишена Віолетта
Радник - Карасевіч Валентина
4. Міністр фінансів - Ніколаєва Валерія
5. Міністр культури і дозвілля - Ткач Олег
6. Міністр охорони здоров’я - Редько Валерія
7. Міністр спорту - Ясиновський Олександр
Радник - Гаврілов Андрій
8. Міністр охорони і порядку - Стратієнко Андрій
9. Міністр інформації - Лукашенко Марія
10. Прес-центр : Немировська Валентина, Луценко Вікторія,
Стефурак Олександр...
11. Міністр ЧЕРВОНОГО ХРЕСТА - Затайдух Сергій
12. Член шкільної ради старшокласників – Ткач Олег
ВІДПОВІДАЛЬНІ ЗА :
· вклеювання пам’яток із техніки безпеки – Карасевіч Валентина;
· збір макулатури – Барицький Максим і Шевчук Олексій;
· озеленення в класі – Корепанова Світлана;
· проведення виховних годин – Камінська Катерина;
· ремонтні роботи – хлопці + батьки 8-А кл.
СТРУКТУРА РОБОТИ З УЧНЯМИ 8-А КЛАСУ З ПРОБЛЕМ
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ У КЛАСІ
Форми роботи:
- анкетування;
- тестування;
- соціологічні дослідження;
- співбесіди;
- аналіз результатів;
- вивчення сімейних умов;
- індивідуальна робота (пам’ятки у щоденники...);
- аналіз причин та умов, що сприяють зниженню рівня вихованості учнів;
- навчальна діяльність (Уроки мужності, доброти);
- позакласна діяльність (гуртки, секції; свята, конкурси; зустрічі з лікарями, психологами; екскурсії, походи).
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З УЧНЯМИ 8-А КЛ.
НВК – гуманітарної гімназії №1 імені М.І.ПИРОГОВА
СХЕМА ВИВЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ 8-А КЛАСУ
№1.
№2.
№3.
РІВЕНЬ ПІЗНАВАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ
+
1. Позашкільні зв’язки.
2. Сімейно-побутові умови.
|