П`ятниця, 26.04.2024, 23:38
Вітаю Вас Гість | RSS

Виховник року

Самоврядування 8-А класу

ПРОГРАМА ПРАВИЛ

ДЛЯ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ 8-А КЛАСУ

Розділ І. Загальний

 1.   Учнівське самоврядування – добровільне об’єднання школярів, яке тримається на  принципах гласності, демократизму та партнерства.

 2.   УС – створено людьми  і для людей, а учні є людьми!

 3.   УС сприятиме тому, що однокласники будуть вивчати не тільки англійську та німецьку мови, але й італійську, китайську тощо.

 4.   Символами УС класу повинні бути прапор, герб, девіз.

 5.  Структура УС:

 


 

 

 

 

РОЗДІЛ 2. ПРАВА, СВОБОДИ, ОБОВ’ЯЗКИ

І. Кожен, хто навчається у 8-А класі має право:

* вільно висловлювати свою думку, не ображаючи при цьому честі й гідності однокласників;

* висувати свою кандидатуру, самовисуватися, а також бути обраним  у будь-який орган  класу;

* брати участь у різних сферах шкільного життя;

* вибирати  профіль  навчання, факультативи,  додаткові заняття, гуртки; 

* вимагати, щоб уроки закінчувалися відразу після дзвінка на перерву.

 

     ІІ. Кожен учень зобов’язаний:

 * пройти курс навчання у школі;

 * подати документ (довідку), що пояснює його відсутність на уроках;

      * виконувати вимоги вчителів;

      * дотримуватися норм статуту та законів НВК– гуманітарної гімназії №1.

 

      ІІІ. Про честь та гідність учня

        * Особистість кожного, хто навчається в школі,  є недоторканою.

        * Ніщо не повинно загрожувати здоров’ю людини, обмежувати її права.

        * Ніхто не має права ображати честь і гідність школяра:

            -         займатись побиттям;

            -         залякувати;

            -         шантажувати;

            -         обзивати чи використовувати образливі слова, клички;

            -         глузувати з фізичних вад;

            -         псувати особисті речі однокласників;

            -         займатися здирництвом тощо.

 

      ІV. Повноваження членів органу самоврядування в класі:

      1. Повноваження президента 8-А класу:

        - планувати разом із класним керівником роботу на навчальний рік;

        - розподіляти обов’язки;

        - співпрацювати з Радою школи;

        - виконувати функцію зв’язку між учнями і вчителями;

        - відвідувати засідання Ради школи;

        - відповідати за підготовку майбутніх керівників учнівського самоврядування;

        - бути лідером в усьому!

 

     2. Повноваження радника президента:

        - за відсутності президента виконувати його обов’язки;

        - допомагати президенту виконувати його роботу;

        - підтримувати президента класу.

 

    3. Повноваження міністра Червоного Хреста:

       - допомагати  учителю-пенсіонеру Світлановій Н. А.;

       - допомагати ветерану війни Волкову О.І.;

       - залучати дітей до благодійних акцій;

       - проводити доброчинні заходи тощо.

 

    4. Повноваження міністра інформації:

      - здійснювати художнє оформлення в кабінеті №319;

      - готувати інформацію з  різних питань;

      - висвітлювати шкільні події;

      - інформувати учнів та батьків про дані події.

 

    5. Повноваження міністра охорони й порядку:

     - організовувати чергування в школі (в їдальні);

     - закликати учнів до бережного ставлення до шкільного майна;

     - створити бригаду хлопців для ремонтних робіт у кабінеті №319;

     - надавати допомогу вчителям у дотриманні школярами  Правил для учнів.

 

     6. Повноваження міністра фінансів:

     - ретельно вести документацію та підрахунки;

     -  інформувати учнів та батьків, на що йдуть кошти;

     - звітувати на кожних зборах про стан класної каси;

     - своєчасно розраховуватись за прибирання в класі, за SMS-ки ;

     - збирати кошти на потреби кабінету ( папір, клей...) тощо.


7. Повноваження міністра культури:

- керувати проведенням культурно-масових справ, організацією шкільних  і  класних свят, конкурсів;

- розподіляти обов’язки при підготовці до цих заходів;

- нести відповідальність за підготовку програми художньої частини;

- домовлятися разом із класним керівником про проведення  лекцій, походів, екскурсій;

- вивчати побажання учнів;

- проводити конкурси.

 

8. Повноваження міністра освіти:

- організовувати допомогу в разі потреби учням, які мають незадовільні оцінки;

- допомагати класному керівнику виписувати і вклеювати оцінки у щоденники;

- агітувати однокласників, щоб вони брали активну участь в олімпіадах...

 

9. Повноваження педагога – консультанта (класного керівника):

- методично правильно готувати учнів до самоврядування;

- педагогічно грамотно керувати їх діяльністю;

- поступово розширювати функції самоврядування у різних сферах діяльності;

- рекомендувати цікаві колективні справи;

- чітко визначати обов’язки;

- включати в систему самоврядування якомога більше дітей;

     - зміцнювати і розвивати колективні традиції;

- організовувати контроль за виконанням єдиних вимог школи;

     - будувати дружні взаємини між органами самоврядування, колективом учнів і     вчителями;

     - розширювати гласність у роботі органів самоврядування. 

 

 

ОРГАН САМОВРЯДУВАННЯ 8-А КЛАСУ

НВК – гуманітарної гімназії №1 імені М.І.ПИРОГОВА


 

1. Президент                                        - Чеботарьова Анастасія

 2. Радник                                             - Трач Олександр

 3. Міністр освіти                              - Дячишена Віолетта
     Радник                                             - Карасевіч Валентина

 4. Міністр фінансів                         - Ніколаєва Валерія

 5. Міністр культури і дозвілля     - Ткач Олег

 6. Міністр охорони здоров’я         - Редько Валерія

 7. Міністр спорту                              - Ясиновський Олександр
     Радник                                             - Гаврілов Андрій

 8. Міністр охорони і порядку       - Стратієнко Андрій

 9. Міністр інформації                    - Лукашенко Марія

 10. Прес-центр : Немировська Валентина, Луценко Вікторія, 

                              Стефурак Олександр...

11. Міністр ЧЕРВОНОГО ХРЕСТА  - Затайдух Сергій 


12. Член шкільної ради старшокласників – Ткач Олег

 

     ВІДПОВІДАЛЬНІ  ЗА :

 ·        вклеювання пам’яток із техніки безпеки – Карасевіч Валентина;

·        збір макулатури – Барицький Максим  і Шевчук Олексій;

·        озеленення в класі – Корепанова Світлана;

·        проведення виховних годин – Камінська Катерина;

·        ремонтні роботи – хлопці + батьки 8-А кл.



СТРУКТУРА РОБОТИ З УЧНЯМИ 8-А КЛАСУ З  ПРОБЛЕМ

  ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ У КЛАСІ


Форми роботи:

-         анкетування;

-         тестування;

-         соціологічні дослідження;

-         співбесіди;

-         аналіз результатів;

-         вивчення сімейних умов;

-         індивідуальна робота (пам’ятки у щоденники...);

-         аналіз причин та умов, що сприяють зниженню рівня вихованості учнів;

-         навчальна діяльність (Уроки мужності, доброти);

-   позакласна діяльність (гуртки, секції; свята, конкурси; зустрічі з лікарями, психологами; екскурсії, походи).

 

 ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З УЧНЯМИ 8-А КЛ.

НВК – гуманітарної гімназії №1 імені М.І.ПИРОГОВА

 

СХЕМА ВИВЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ 8-А КЛАСУ

 №1.

                   

№2.

  

№3.

РІВЕНЬ ПІЗНАВАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ

 
 

+

                                          1.     Позашкільні зв’язки.

                                          2.     Сімейно-побутові умови.

 


Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 41
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0