ПРОГРАМА ПРАВИЛ ДЛЯ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ 8-А КЛАСУ Розділ І. Загальний 1. Учнівське самоврядування – добровільне об’єднання школярів, яке тримається на принципах гласності, демократизму та партнерства. 2. УС – створено людьми і для людей, а учні є людьми! 3. УС сприятиме тому, що однокласники будуть вивчати не тільки англійську та німецьку мови, але й італійську, китайську тощо. 4. Символами УС класу повинні бути прапор, герб, девіз. 5. Структура УС:
![]()
РОЗДІЛ 2. ПРАВА, СВОБОДИ, ОБОВ’ЯЗКИ І. Кожен, хто навчається у 8-А класі має право: * вільно висловлювати свою думку, не ображаючи при цьому честі й гідності однокласників; * висувати свою кандидатуру, самовисуватися, а також бути обраним у будь-який орган класу; * брати участь у різних сферах шкільного життя; * вибирати профіль навчання, факультативи, додаткові заняття, гуртки; * вимагати, щоб уроки закінчувалися відразу після дзвінка на перерву.
ІІ. Кожен учень зобов’язаний: * пройти курс навчання у школі; * подати документ (довідку), що пояснює його відсутність на уроках; * виконувати вимоги вчителів; * дотримуватися норм статуту та законів НВК– гуманітарної гімназії №1.
ІІІ. Про честь та гідність учня * Особистість кожного, хто навчається в школі, є недоторканою. * Ніщо не повинно загрожувати здоров’ю людини, обмежувати її права. * Ніхто не має права ображати честь і гідність школяра: - займатись побиттям; - залякувати; - шантажувати; - обзивати чи використовувати образливі слова, клички; - глузувати з фізичних вад; - псувати особисті речі однокласників; - займатися здирництвом тощо.
ІV. Повноваження членів органу самоврядування в класі: 1. Повноваження президента 8-А класу: - планувати разом із класним керівником роботу на навчальний рік; - розподіляти обов’язки; - співпрацювати з Радою школи; - виконувати функцію зв’язку між учнями і вчителями; - відвідувати засідання Ради школи; - відповідати за підготовку майбутніх керівників учнівського самоврядування; - бути лідером в усьому!
2. Повноваження радника президента: - за відсутності президента виконувати його обов’язки; - допомагати президенту виконувати його роботу; - підтримувати президента класу.
3. Повноваження міністра Червоного Хреста: - допомагати учителю-пенсіонеру Світлановій Н. А.; - допомагати ветерану війни Волкову О.І.; - залучати дітей до благодійних акцій; - проводити доброчинні заходи тощо.
4. Повноваження міністра інформації: - здійснювати художнє оформлення в кабінеті №319; - готувати інформацію з різних питань; - висвітлювати шкільні події; - інформувати учнів та батьків про дані події.
5. Повноваження міністра охорони й порядку: - організовувати чергування в школі (в їдальні); - закликати учнів до бережного ставлення до шкільного майна; - створити бригаду хлопців для ремонтних робіт у кабінеті №319; - надавати допомогу вчителям у дотриманні школярами Правил для учнів.
6. Повноваження міністра фінансів: - ретельно вести документацію та підрахунки; - інформувати учнів та батьків, на що йдуть кошти; - звітувати на кожних зборах про стан класної каси; - своєчасно розраховуватись за прибирання в класі, за SMS-ки ; - збирати кошти на потреби кабінету ( папір, клей...) тощо. 7. Повноваження міністра культури: - керувати проведенням культурно-масових справ, організацією шкільних і класних свят, конкурсів; - розподіляти обов’язки при підготовці до цих заходів; - нести відповідальність за підготовку програми художньої частини; - домовлятися разом із класним керівником про проведення лекцій, походів, екскурсій; - вивчати побажання учнів; - проводити конкурси.
8. Повноваження міністра освіти: - організовувати допомогу в разі потреби учням, які мають незадовільні оцінки; - допомагати класному керівнику виписувати і вклеювати оцінки у щоденники; - агітувати однокласників, щоб вони брали активну участь в олімпіадах...
9. Повноваження педагога – консультанта (класного керівника): - методично правильно готувати учнів до самоврядування; - педагогічно грамотно керувати їх діяльністю; - поступово розширювати функції самоврядування у різних сферах діяльності; - рекомендувати цікаві колективні справи; - чітко визначати обов’язки; - включати в систему самоврядування якомога більше дітей; - зміцнювати і розвивати колективні традиції; - організовувати контроль за виконанням єдиних вимог школи; - будувати дружні взаємини між органами самоврядування, колективом учнів і вчителями; - розширювати гласність у роботі органів самоврядування.
ОРГАН САМОВРЯДУВАННЯ 8-А КЛАСУ НВК – гуманітарної гімназії №1 імені М.І.ПИРОГОВА
1. Президент - Чеботарьова Анастасія 2. Радник - Трач Олександр 3. Міністр освіти - Дячишена Віолетта
Радник - Карасевіч Валентина
4. Міністр фінансів - Ніколаєва Валерія 5. Міністр культури і дозвілля - Ткач Олег 6. Міністр охорони здоров’я - Редько Валерія 7. Міністр спорту - Ясиновський Олександр
Радник - Гаврілов Андрій
8. Міністр охорони і порядку - Стратієнко Андрій 9. Міністр інформації - Лукашенко Марія 10. Прес-центр : Немировська Валентина, Луценко Вікторія, Стефурак Олександр... 11. Міністр ЧЕРВОНОГО ХРЕСТА - Затайдух Сергій 12. Член шкільної ради старшокласників – Ткач Олег
ВІДПОВІДАЛЬНІ ЗА : · вклеювання пам’яток із техніки безпеки – Карасевіч Валентина; · збір макулатури – Барицький Максим і Шевчук Олексій; · озеленення в класі – Корепанова Світлана; · проведення виховних годин – Камінська Катерина; · ремонтні роботи – хлопці + батьки 8-А кл. СТРУКТУРА РОБОТИ З УЧНЯМИ 8-А КЛАСУ З ПРОБЛЕМ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ У КЛАСІ Форми роботи: - анкетування; - тестування; - соціологічні дослідження; - співбесіди; - аналіз результатів; - вивчення сімейних умов; - індивідуальна робота (пам’ятки у щоденники...); - аналіз причин та умов, що сприяють зниженню рівня вихованості учнів; - навчальна діяльність (Уроки мужності, доброти); - позакласна діяльність (гуртки, секції; свята, конкурси; зустрічі з лікарями, психологами; екскурсії, походи).
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З УЧНЯМИ 8-А КЛ. НВК – гуманітарної гімназії №1 імені М.І.ПИРОГОВА СХЕМА ВИВЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ 8-А КЛАСУ №1.
№2. №3. РІВЕНЬ ПІЗНАВАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ + 1. Позашкільні зв’язки. 2. Сімейно-побутові умови.
|